Har bestämt mig för att äntligen köpa en kitchen aid! Frågan är nu bara vilken färg... Det lutar åt en svart eller vit/creme för att ha en färg man inte kommer att tröttna på så snabbt (skulle nog egentligen helst ha en vit tror jag).. I köket har vi vita luckor, svart bänkskiva, vita väggar, svart kakel. Vi kommer antagligen ha en svart mikro och kaffebryggaren är svart.
Vilken färg tycker ni man borde satsa på - svart för att passa med mikro och kaffebryggare eller funkar det ändå med en vit/creme?
Marisan, 2012-02-17
Jag funderade också länge. Har precis samma färger i köket som du, det blev till sluta av med den vit/creme färgade, jag är fortfarande väldigt nöjd med valet.
Hencopenko, 2012-02-17
Du har ju nästan redan bestämt dig för antingen det ena eller det andra....
Varför inte välja någon helt annan färg för att få till en extra färgklick, det är inte farligt! ;)
sara_, 2012-02-17
Nej jag vet att det inte är farligt, skulle gärna ha någon rolig färg! Känns dock som att det är en lite för dyr pryl att tröttna på efter ett kort tag... därför väljer jag en "tråkig" färg : )
sofiasinredning.blogg.se, 2012-02-19
Jag befinner mig i samma situation som dig. Svart hade jag inte satsat på, skall du ha den stående framme på köksbänken lär du få torka av den dagligen då damm och mjöl syns tydligt. För min del lutar det åt den kritvita eller rosa/metallic! Men som sagt, man vill inte tröttna på en stor investering!
Goa_tess, 2012-02-19
Jag ska köpa den turkosa, ville också köra save och då köpa den vita, den är såå snygg, men det känns så trist, hoppas man gör rätt, återstår och se =/
Hencopenko, 2012-02-19
Jag har den turkosa med :) Men jag har ju ett turkost kök också så...
Goa_tess, 2012-02-20
haha, mitt kök ska få sig ett ansiktslyft med turkos tapet och massa härligt gerbera keramik i rosa och turkost, drömmer om fördigt resultat varje kväll=) och så självklart så måste man ha turkosa kitchen aid också då=)
sara_, 2012-02-21
Tack för era tips och tankar! :) Det blev en vit (inte creme) till slut och jag känner mig jättenöjd!