Hej!
Idag är det alla hjärtans dag och därför vill jag lotta ut ett par fina stickade yllestrumpor till den person som beskriver bäst "alla hjärtans dag i ord" och bifogar en bild av sin dukning! Den som har bästa beskrivning och bästa bild får ett par hemskickade äkta yllestrumpor av mig!
Tävlingen pågår fram till 20/2-2012
Hjärtliga hälsningar
Isabel
inredningsvis, 2012-02-18
Hej Isabel! Vilka fina strumpor! Här kommer min text:
---------
Egentligen önskar jag att alla dagar vore alla hjärtans dag då världen som den ser ut just nu behöver mer kärlek, till dess får vi nöja oss med en dag där kärleken spirar.
Kärlek behöver inte bara vara till en partner, det kan lika väl vara till ett djur, ett barn eller förälder. Men vare sig vi lever i ensamhet eller söker lyckan hos någon annan är ändå den största och viktigaste kärleken den till oss själva. Har vi inte den spelar det ingen roll hur mycket vi letar kärlek hos någon annan eller hur kända och framgångsrika vi än blir.
---------
Har tyvärr inga egna dukningar i år men några fina bilder på
http://inredningsvis.se/inspiration-en-dag-av-karlek/
LOVE, MARIA
BellaIsabella, 2012-02-18
Det verkar som att människor tror att jag driver med att jag vill ge dessa strumpor till den som beskriver i ord Alla Hjärtans Dag på det bästa sättet samt bifoga en fin bild på dukningen.
Det gör jag inte, utan menar det på allvar!
"Intressant att se hur människor reagerar?!!"
Hur som helst så har jag dig än så länge "inredningsvis"
mvh Isabel
inredningsvis, 2012-03-03
Tackar för fina strumpor!!! :)
Love, M