Hejsan hittade denna sidan av en slump och läste runt lite granna det verkar som om det finns många här och att man kanske kan få lite hjälp eller tips här!
Det är så att jag ska flytta till en nederdel av en villa, och har lite problem med att få till hur det ska se ut. Det är så att hela delen är målad i vitt både tak och väggar. Men rummet som jag inte får till det är vardagsrum i fil med sovrummet som är öppet. Det står en kamin också på ena väggen. Det är mycket svårt att möblera tycker jag. Svårt för er att ge tips utan bild kom jag just på... Just nu så har jag en skinngrupp 3a + 1 + 1 och marmorbord i vardagsrummet och de passar inte alls de ska säljas! måste byta till nått annat. Sängen som finns är en dubbelsäng 180x200. Nån som vet vart man kan hitta nån billig person som håller på med sånt här, min plånbok är inte så stor däremot.
circusLarsson, 2008-09-16
Hej!
Jag pluggar till inredningsarkitekt, kan kanske hjälpa dig =0)
Mejla gärna maria.klingvall@spray.se
Mvh. maria
janethepain, 2008-09-16
Det allra billigaste för dig är nog att fota och lägga ut bilder i ett hjälp mig album. Eller så kollar du runt på styleroom efter ett album du tycker skulle passa din stil be om hjälp. Nån kanske kommer o fixar lyan;)