Jag ser att det finns lite gamla trådar på detta ämnet men där finns ingen lösning. Jag har märkt att det bara är ibland som det går att fytta bilderna/ändra ordningen på bilderna man lagt in i albumet. Varför? Nu ligger de helt i o-ordning!
1. Om du väljer 'Redigera' under mina album så kan du flytta runt bilderna i den ordning du vill. Klicka på bilden och dra bilden till den plats du vill ha den.
2. Alt nr 1 kan ju vara väldigt omständigt om du har många bilder i ditt album. Välj därför 'Sortera bilder' under mina album så kan du klicka och dra för flytta bilder i den ordning du vill.
3. Sista alternativet är att om du besöker ditt egna album, så hittar du pilar upp och ner, klickar du på dessa kan du flytta bilder upp och ner en i taget. När vi testade idag upptäckte vi ett fel när man valde och flytta ner en bild (neråtpilen). Ska försöka fixa det så snabbt det går.
För mig funkar varken 1 eller 2 men däremot 3 funkar, jag provade bara flytta uppåt. Fast det tar ju en himla tid när man har många bilder i sitt album...
När jag föröker på de andra sätten, får jag bara upp en ring med ett snett streck i och inget händer....
Modinskan, 2011-08-28
Stämmer gick inte att flytta igår!
StyleRoom, 2011-08-29
Hej,
Det finns tre sätt att flytta bilder.
1. Om du väljer 'Redigera' under mina album så kan du flytta runt bilderna i den ordning du vill. Klicka på bilden och dra bilden till den plats du vill ha den.
2. Alt nr 1 kan ju vara väldigt omständigt om du har många bilder i ditt album. Välj därför 'Sortera bilder' under mina album så kan du klicka och dra för flytta bilder i den ordning du vill.
3. Sista alternativet är att om du besöker ditt egna album, så hittar du pilar upp och ner, klickar du på dessa kan du flytta bilder upp och ner en i taget. När vi testade idag upptäckte vi ett fel när man valde och flytta ner en bild (neråtpilen). Ska försöka fixa det så snabbt det går.
Vilket av alternativen fungerar inte för er?
MamaLi, 2011-08-29
Jag har testat alla sätten men inget av dem funkade då jag prövade och då prövade jag mer än en gång under dagen och även dagen efter...
Modinskan, 2011-08-29
Testade både 1 och 3 häromdagen inget fungerade men det verkar fungera idag, sitter dock på en annan dator.
Marinair, 2011-08-29
För mig funkar varken 1 eller 2 men däremot 3 funkar, jag provade bara flytta uppåt. Fast det tar ju en himla tid när man har många bilder i sitt album...
När jag föröker på de andra sätten, får jag bara upp en ring med ett snett streck i och inget händer....
MamaLi, 2011-08-30
Jag får också den där ringen med ett streck i!
jca, 2011-11-10
Jag får också en ring med streck i när jag försöker flytta ordningen på mina bilder. Är det fortfarande ínte fixat?
Marinair, 2011-11-10
Jag testade idag, bilderna går inte att flytta och samma ring kommer fortfarande upp.... :(
StyleRoom, 2011-11-10
Ber om ursäkt, det ska vi rätta till snarast.
Återkommer.
/Kristian @ StyleRoom
MamaLi, 2011-11-11
Jag har bara kunnat använda mig av alt.3 men, som sagt det tar sån tid på det viset.
Tack Kristian! Vi håller tummarna :-)