Hejsan! Jag har hittat ett fint typ på Åhlens och tänkte nu göra en tavla av det. Jag är inte så händig av mig, så är det någon som vet hur man gör? Och isåfall är det svårt? Tacksam för svar :)
Vill du göra det riktigt smidigt för dej rekommenderar jag frigolit, ligger på 120*60 cm och kostar ca 30 kr och då kan du nåla på baksidan eller använda lite silvertejp, blir kanon. Annars har Claes Olsson ramar och eller gå till en hobbyaffär och köp lösa delar och sätt ihop själv men det är lite svårare och betydligt dyrare. Man kan även köpa lister på byggvaruhuset så kommer man undan billig men frigoliten är kanon, finns på Coop, Byggmax, Silvan och lite överallt.
Mari_M, 2008-09-02
Vill du göra det riktigt smidigt för dej rekommenderar jag frigolit, ligger på 120*60 cm och kostar ca 30 kr och då kan du nåla på baksidan eller använda lite silvertejp, blir kanon. Annars har Claes Olsson ramar och eller gå till en hobbyaffär och köp lösa delar och sätt ihop själv men det är lite svårare och betydligt dyrare. Man kan även köpa lister på byggvaruhuset så kommer man undan billig men frigoliten är kanon, finns på Coop, Byggmax, Silvan och lite överallt.
Lycka till!!
Annsen, 2008-09-02
Tack så mycket för svaret :) Ska nog testa med frigolit.
sabinat, 2008-09-18
Du kan också köpa canavastavlor och spänna på tyg på,har du häftpistol så går det väldigt snabbt.
Helena, 2008-09-26
Åhlems säljer kilramar för just detta ändamål! Kostar runt 150:- Skitlätt att få ihop till en tygtavla!
Petran, 2008-09-26
även ikea...