Hej!
Jag håller på att bygga ett utekök med en uteplats och hade tänkt att köpa plast/melamine tallrikar, men har problem att hitta några andra ”rena” snygga tallrikar än ’Rice’. Dock skulle jag vilja titt på dem innan jag köper men hittar ingen återförsäljare som har de enfärgade mattallrikarna hemma.
Är det någon av er som har dem och är nöjda? Glasen har jag tittat på, ser ”plasten” likadan ut i matthet och struktur som tallrikarna? Har ni några andra märken ni kan rekommendera?
Vad betecknar jag snyggt då? Det får vara mönster på har sätt rutiga, randiga, blommiga som jag tyckt sett snygga ut men absolut inga 80-tals mönster.
Modinskan, 2011-07-02
Idag hittade jag en ny melamintallrik på Cervera märke Baci Milano men de hade den ju givetvis endast i grönt och turkost. Skulle just nu (!) kunna tänka mig den i turkos men tror att jag tröttnar snart. Letade på nätet och hittade samma tallrik i vit, svart, orange etc. på en design55online, någon som har erfarenhet av att handla av dem?? Är det någon som har tallrikarna och är nöjda? Klarar dom knivbehandling?