Hej!
jag har nu äntligen insett att rosa fondvägg, hästar och gosedjur överallt ii mitt sovrum kanske inte riktigt är min grej längre. Så jag har bestämt mig för att göra om det och nu behöver jag lite råd och tips om vad som är snyggt osv.
Jag vill gärna ha en fototapet och lite nya färger möbler osv.
jag har funderat på svarta väggar men undrar då om jag måste fixa taket (som är vitt) och/eller golvet (trä).
Alla tips och funderingar är jättebra då jag fastnat lite.
Shakta90, 2011-07-24
Men vännen... "vad som är snyggt" kan ju ingen tala om för dig! :D Vad har du för intressen? Vad gillar du? Vem ÄR du? Annars är det ju bara att surfa runt här på Styleroom, kanske med sökord på sådant du gillar. Gillar du fondvägg, sök på det? Gillar du svart? Visst! Whatever floats your boat! Kom gärna tillbaka med lite bilder av rummet som det är nu, om du kör fast igen! Var kreativ, och lycka till! :)
Friher, 2011-07-24
Jag håller med föregående! Mitt tips är också att söka på saker du gillar och sen om du inte kanske vet hur du ska placera eller dekorera så brukar jag söka på exempelvis "bokhylla" ifall att jag är missnöjd med hur min ser ut, även om jag inte tar stilen alls så förstår jag hur det är uppbyggt och ser ett mönster i det hela och inreder efter det :)
Så sök kanske först på olika saker eller bara färger du gillar, sök sedan på sovrum och se hur det kan gå ihop :) på så sätt får man mycket inspiration.
Förlåt om jag skriver något osammanhängande eller om jag svamlar!