Jag håller på att sälja gamla möbler och köpa nya. Nästa steg är att köpa en ny soffa. Jag tycker väldigt mycket om en soffa från Mio: Focus i läder. Är det någon som har den? Jag skulle vilja veta om det är en soffa som man kan rekommendera? Har ni bilder så att man kan få inspiration?
manglad_socka, 2011-06-22
Jag har en Focus i mörkbrunt tyg, och den är helt underbart skön att sitta i. Tveklöst den bästa jag provsatt. Kan inte uttala mig om lädervarianten dock, men själva modellen lär väl vara densamma.
Patricia-Peru, 2011-06-22
Nice!!!! Tack för ditt inlägg. Vi har precis beställt en focus i svart läder. Jag älskar modellen, den passar bra till alla inredningstilar tycker jag. Vi får se hur det går med lädern, hoppas det blir bra. Trevlig midsommar!!!
ccvilla, 2011-06-25
Du får helt klart mycket för pengarna även om det är en så kallad lågprissoffa. Den är enkel o stilren har för mej att det är ett standard läder som är genomfärgat. Rengör soffan ca 4gånger per år o på med skyddskräm 2gånger på år så håller den ett bra tag. En soffa i en högre prisklass som innehåller dun håller längre och har en mysigare sitt komfort.