Hemma-hos-album
Gallerier
camillas
Någon som vet vart man kan köpa en sådan? Tänkte lägga den över den befintliga golvmattan som är sååå ful, mossgrön, usch!!! tacksam för svar!
Hencopenko, 2011-03-08
Välsorterade färgaffärer och byggvaruhus som jolly sa. Har sån i mitt kök, fungerar fint :)
camillas, 2011-03-09
tack, ska kika nästa gång man är i storstaden ;) bor man i en liten håla så har man noll koll :) haha funderar på att lägga den på den befintliga plastmattan? borde väl funka den är hel och fin, men i helt fel färg!
kairo_77, 2011-04-07
Bauhaus har på 2 eller 4 meters bredd för 45kr/kvm !!! fin. Har lagt sån en gång ovanpå en annan ful matta. Jag bara la den ovanpå faktiskt, inget lim eller nåt. Den låg fint :-)
Logga in med...
Eller kommentera direkt...
Hencopenko, 2011-03-08
Välsorterade färgaffärer och byggvaruhus som jolly sa. Har sån i mitt kök, fungerar fint :)
camillas, 2011-03-09
tack, ska kika nästa gång man är i storstaden ;) bor man i en liten håla så har man noll koll :) haha
funderar på att lägga den på den befintliga plastmattan? borde väl funka den är hel och fin, men i helt fel färg!
kairo_77, 2011-04-07
Bauhaus har på 2 eller 4 meters bredd för 45kr/kvm !!! fin. Har lagt sån en gång ovanpå en annan ful matta. Jag bara la den ovanpå faktiskt, inget lim eller nåt. Den låg fint :-)