Hejhopp!
Snart dags för min första lägenhet, en hyresrätt. Jag vill få förslag på "renoveringar" man kan göra för att piffa upp främst kök och badrum. Viktigt är att det sedan är lätt att ta bort det man gjort, annars råkar man ut för återställningsavgift vilket är mindre kuligt.
Det jag sett är så kallad "laminatpapper" som man kan fästa på bänkskivan, men jag har inte sett någon stans där man kan köpa det?
Jag har också sett någon form av folie man sätter på kakel för att få det att se snyggare ut. Men var köper man det?
Jag har också sett en penna som man ritar med mellan kaklet för att få det se nytt ut. Detta är förvisso inget man kan ta bort, men samtidigt inget en besiktningsman lär lägga märke till vid besiktning?
Flera förslag? Jag har funderat på någon form av skiva man kanske kan sätta mot väggen för att på så vis få en fondvägg utan att tapetsera?
RockMeRoll, 2011-07-04
Till fogarna i badrummet använder du klorin. Är (eller kanske snarare var) fogarna vita så blir dom som nya efter en eller två vändor med klorin. Detta är bara ett sätt för att rengöra så där kan du omöjligt få några synpunkter när du flyttar därifrån.
Friher, 2011-07-04
Googla på kakeldelor så får du upp en massa sidor där man kan köpa, annars finns det vad jag vet på lagerhaus och Coop bygg iaf där jag bor :)