Jag blir tokig...
Jag har sett denna tavlan någonstanns för länge sedan, har nog tom sett den här på styleroom. Dum nog så kommer jag inte ihåg vartifrån!
Om jag inte läst helt fel står det först "futari de jikkuri rifoumu shita", av de fem sista tecknen är fyra kanji, som jag inte kan läsa... :/
Det första kanske kan översättas med "we(the two of us) made changes carefully" men jag reserverar mig kraftigt för misstag. Nybörjare!
Och jag förstår att du säkert inte bryr dig om detta alls... :)
Hej igen, av en slump så hittade jag faktiskt den här affischen i nr 8 2010 av ELLE Interiör, man kan se den på sid 58. Konstnären heter enl uppgift Vladimir Dubko och motivet heter Venice(Venezia).
wonderwall.se säljer den här i stl 180x120 cm för 2450 kr...signerad :O
laiina, 2010-10-27
Ahh tack du för svaret!
Jag hittade faktiskt sidan sen, den fanns på wonderwall! :)
sparris, 2010-11-04
Om jag inte läst helt fel står det först "futari de jikkuri rifoumu shita", av de fem sista tecknen är fyra kanji, som jag inte kan läsa... :/
Det första kanske kan översättas med "we(the two of us) made changes carefully" men jag reserverar mig kraftigt för misstag. Nybörjare!
Och jag förstår att du säkert inte bryr dig om detta alls... :)
laiina, 2010-11-04
haha tack för upplysningen :)
sparris, 2010-11-15
Hej igen, av en slump så hittade jag faktiskt den här affischen i nr 8 2010 av ELLE Interiör, man kan se den på sid 58. Konstnären heter enl uppgift Vladimir Dubko och motivet heter Venice(Venezia).
wonderwall.se säljer den här i stl 180x120 cm för 2450 kr...signerad :O
Och här kan den ses på konstnärens egen sida
http://www.vladimirdubko.com/quicklook/clipsnheels.htm
Trist att den var så dyr! :/
Thommy, 2018-01-09
Hej! Jag har tavlan nr 7/50 inrammad. Hör av er om det finns intresse! thommy.guttman@gmail.com