Jag är ute efter att rensa upp i skåpet under diskbänken ...
Ser ut som .. precis ..
Sitter 3 små hyllor på vänstra skåpsluckan som funkar som bra hylla för trasiga lampor / batterier o.s.v...
Så dom vill jag ha kvar ... Men resten står det typ diskmedel, sköljglans och sopkorg ..
Men .. det är tråkigt .. Jag vill göra om :P
Så .. nu vill jag höra lite idéer och se lite förslag på vad ni gjort hemma hos er i ert skåp,
för att få lite egen inspiration!!
Modinskan, 2010-09-05
Usch, har länge tyckt att soppåsar i skåpet under diskbänken varit ett problem, då det är helt omöjligt att hålla fräscht. Både då händerna aldrig är rena då man slänga något så att hantagen blir kladdiga och att lite av soperna hamnar bredvid då kärlen står obevämt till.
Så, min lösning på detta var att köpa två (sopsortering: brändbart och komposterbart) i mitt tycke snygga pedalhinkar och ställt dem på lämplig ställe.
Iom att kärlen är borta från skåpet kunde jag sätta upp en hylla i hela skåpet och köpt ett antal smålådor, så nu förvarar jag förutom rengörings flaskor/pryttlar, lite små saker så som stearinljus, och väl valda verktyg. Hyfsat organiserat kaos.
Är riktigt nöjd, så har du någon lämplig plats för pedalhinkar så kan jag rekomendera detta, jag har ju turen att ha en fri vägg mellan vår arbetsbänk och diskbänken, en perfekt placering.
SoulGod, 2010-09-08
Det var en trevlig tanke, dock har jag tyvärr ingen bra plats för dom ...
Inte vad jag kan komma på nu iallafall ... Får klura vidare lite på det :P
Tack för tipset :)