Hemma-hos-album
Gallerier
neppy_cancelled_7741
Om man kommenterar på någons album, och denna svarar, och man sen väljer att svara med "privat meddelande" så blir mailet till ens eget alias.
StyleRoom, 2010-08-25
Hoppsan, det måste vi fixa till. Tack för buggrapporten! /Kristian
StyleRoom, 2010-09-01
Buggarna fixade. Tack för att ni rapporterar. /Kristian
Ja, vi har valt och inte visa alla album utan endast de 5 senaste. Tar lite för mycket yta annars. Vi skulle kunna skriva ut en text som länkar till profilen (albumfliken) om man har fler än 5.
StyleRoom, 2010-09-02
Jag tror vi testar och kör på textlänkar till en början. Jag måste bara kontrollera hur det kommer att se ut när någon har väldigt många album. Ang hovringen som vi hade i förra siten så har vi bestämt att det ska återinföras. Det borde komma tillbaks framöver nån gång.
Logga in med...
Eller kommentera direkt...
StyleRoom, 2010-08-25
Hoppsan, det måste vi fixa till.
Tack för buggrapporten!
/Kristian
StyleRoom, 2010-09-01
Buggarna fixade. Tack för att ni rapporterar.
/Kristian
StyleRoom, 2010-09-01
Ja, vi har valt och inte visa alla album utan endast de 5 senaste. Tar lite för mycket yta annars. Vi skulle kunna skriva ut en text som länkar till profilen (albumfliken) om man har fler än 5.
StyleRoom, 2010-09-02
Jag tror vi testar och kör på textlänkar till en början. Jag måste bara kontrollera hur det kommer att se ut när någon har väldigt många album.
Ang hovringen som vi hade i förra siten så har vi bestämt att det ska återinföras. Det borde komma tillbaks framöver nån gång.