Söker efter ett snyggt svart eller vitt barbord med stolar. Allt man hittar är ju så himla dyrt. Någon som vet något snyggt till ett bra pris? Säg inte IKEA för dom har inget snyggt. :)
Tja, det skall vara antingen svart eller vitt i första hand. Sen är det klart att det finns många olika stilar. Dom stolarna som finns på IKEA faller inte mig i smaken det minsta. Men visst kan man kanske fixa ett bord och ben där. Jag har ett litet kök så där inne får det inte plats något bord över huvudtaget så jag skall ha ett i vardagsrummet tänkte jag. Ett litet, fint bord med 2-3 stolar. En bild kommer här på ett bord jag tänkt mig, även ett lite lite större om det finns hade inte gjort ont.
Velouria, 2010-08-04
Det lättaste är att fixa själva bordet själv, då kan du få det precis som du vill.
Tom Ikea har några som är fina (Ingemar, Sebastian). Döm inte ut det utan att ha tittat ordentligt. Och på Blocket brukar priserna gå ner en del.
Men du nämner inte vad du tycker är "snyggt" heller. Finns många olika stilar på barmöbler.
rassau, 2010-08-04
Tja, det skall vara antingen svart eller vitt i första hand. Sen är det klart att det finns många olika stilar. Dom stolarna som finns på IKEA faller inte mig i smaken det minsta. Men visst kan man kanske fixa ett bord och ben där. Jag har ett litet kök så där inne får det inte plats något bord över huvudtaget så jag skall ha ett i vardagsrummet tänkte jag. Ett litet, fint bord med 2-3 stolar. En bild kommer här på ett bord jag tänkt mig, även ett lite lite större om det finns hade inte gjort ont.