Hemma-hos-album
Gallerier
LadyClose, 2010-10-16
Jag misstänker jag går off topic om jag postar bilden här så jag skriver i OT-forumet.
Modinskan, 2010-10-17
Väggord, nja! Något klurigt i så fall typ en rebus, gåta, palindrom eller något med ironi, likt Jollys sista förslag. Men det bör spegla rummets användning eller stämning.
Tavellist med en kokbok med endast kötträtter, ovan står det KOBOK. Tennishall: TENNIS I SINNET Nä, de kanske inte var så bra förslag de heller!
netza, 2010-11-19
Jag hatar väggord, eller öht ord som ska vara på allt. "Kök", "bröd" osv... Man kan ju faktiskt se själv vad det är...
Sockertoppen, 2010-11-19
netza Jepp, visst kan man se vad det är. Men man kan inte riktigt se vad DU menar. Vad är "öht"?
Jolly Haha
Logga in med...
Eller kommentera direkt...
Sida:
Sida 3 av 3:
LadyClose, 2010-10-16
Jag misstänker jag går off topic om jag postar bilden här så jag skriver i OT-forumet.
Modinskan, 2010-10-17
Väggord, nja! Något klurigt i så fall typ en rebus, gåta, palindrom eller något med ironi, likt Jollys sista förslag. Men det bör spegla rummets användning eller stämning.
Modinskan, 2010-10-17
Tavellist med en kokbok med endast kötträtter, ovan står det KOBOK.
Tennishall: TENNIS I SINNET
Nä, de kanske inte var så bra förslag de heller!
netza, 2010-11-19
Jag hatar väggord, eller öht ord som ska vara på allt. "Kök", "bröd" osv... Man kan ju faktiskt se själv vad det är...
Sockertoppen, 2010-11-19
netza
Jepp, visst kan man se vad det är. Men man kan inte riktigt se vad DU menar. Vad är "öht"?
Sockertoppen, 2010-11-19
Jolly
Haha