Sök
StyleRoom Logo
Logga in
  • Inspiration
        Hemma-hos-album

Hemma-hos-album

• Populära
        • Nya
        • Uppdaterade
        • Gillas just nu
        • Utforska album »
      • Gallerier

• Sminkbord
        • Barnrum
        • Köksluckor
        • Spisfläkt
        • Utforska gallerier »
        Rum
        • Trädgård
        • Lantligt
        • Badrum
        • Vardagsrum
        • Kök
        • Hall
        • Golv
        • Do-it-yourself
        • Sovrum
        • Förvaring
        • Barnrum
        • Före och efter
        Övrigt
        • Medlemmar
        • Klippböcker
        • Butiker
        • Diskutera
        • App
  • Bloggar
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Logga in/Bli medlem
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Trädgård
  • Lantligt
  • Badrum
  • Vardagsrum
  • Kök
  • Hall
  • Golv
  • Do-it-yourself
  • Sovrum
  • Förvaring
  • Barnrum
  • Före och efter

Nordik

SignedbyCC

SignedbyCC SE

Publicerat för mer än 14 år sen
Följ

Fy f...n vad less jag är just nu. Måste gnälla lite. När vi flyattade in i huset köpte vi ett härligt massivt ekbord på Nordik, kom hem för att montera och upptäcker att bordet är skadat. Ringer Nordik som meddelar att de inte hämtar byten så det var bara att hyra släp igen och åka och byta. Nu står bordet på plats och är såå fint så vi bestämde oss för att ge dem en chans till och köpa ytterligare ett bord till köket. Det skulle vi inte ha gjort, när vi ikväll skulle montera vårt fina bord så upptäcker vi att skivan är sprucken rakt igenom...J..la s-k-i-t!! Om inte de på Nordik denna gång kommer och byter ut mitt bord om det så är med inhyrd budfirma så kommer jag gå i taket. Till saken hör att vi vid 1 inköpet även köpte en soffa för 16.000. Nu hoppas jag att Nordik tar sitt ansvar och hjälper till. Så nu har jag gnällt av mig lite.

arvid

arvid, 2008-06-19

Det var en riktig surdeg. Stackare. Jag brukar bli tokig bara en skruv saknas från IKEA. Det är ju själva jobbet att få allt fixat som tar tid och energi. Har du kollat vad som gäller för dig som konsument? JAg är inte säker du måste stå för kostnaden om nåt är trasigt? Inte båda gångerna iaf.
Har varit med om det en gång, från EM. Alla skruvar saknades till soffan jag fick en lördag morgon. Skulle få stort besök på kvällen. Var så förbannad så jag höll på att gå i atomer.
Ringde dem och de sa att skruvarna fanns på lagret i Norge. Jag sa att då får de banne mig åka till Norge och hämta dem för jag skulle ha besök på kvällen. Jag var VÄÄÄLDIGT bestämd och 2 timmar senare kom ett bud hem med skruvarna. Ibland ligger Norge närmare än man tror...eller så arbetar Stålmannen där.
Ge dig inte utan stå på dig och tjata dem trötta! Lycka till!

Mari_M

Mari_M, 2008-06-20

Håller med Arvid i såna här fall ska man aldrig ge sig, kompensation är givet, jag hade aldrig accepterat detta för jag blir skogstokig på sånt. Ska få ett presentkort för en försenad leverans helt ok tycker jag.
Upp till kamp!!

SignedbyCC

SignedbyCC, 2008-06-24

Tack för supporten. Jag talade med dem på Nordik och efter mycket bestämt ha talat om hur jag ville ha det så lovade de att komma och byta ut bordet. Nu känner jag mig nöjd.

Lotta.A

Lotta.A, 2008-07-18

Skönt att höra. Har själv beställt möbler från Nordik i Linköping och hoppas det kommer gå bra. Butiken är underbar och jag älskar att gå och drömma i den affären.
Hälsningar Lotta

pinkfriday

pinkfriday, 2008-07-18

Vad skönt att det fixa sig! Sånt kan göra en så förbannad. Lite service känsla måste man ha. Ikea är ju bra på sånt. Ifs får man åka tillbaka själv men man kan nästan byta vad som helst. Min moster lämna in sin säng efter två år för hon sov inte skönt i den längre (?!?!) och fick en ny! Man vill ju ha nöjda kunder så lite får de allt ta och fixa!

No user male

Logga in med...

Eller kommentera direkt...

StyleRoom App för iPhone

Hemma hos alla.

Nu som app!

Ladda ner StyleRoom från App Store Ladda ner StyleRoom från Google Play

Kontakt & Support

• Om StyleRoom.se
  • FAQ
  • Användarvillkor
  • Pressrum
  • Annonsera på StyleRoom
  • Kontakta StyleRoom

Följ StyleRoom

Hur kan vi bli bättre?

Skicka feedback
StyleRoom Tusentals hem, miljontals idéer.

Styleroom är siten där medlemmarna visar upp sina hem, samlar inspiration och diskuterar heminredning.

Copyright © StyleRoom 2007–2023

Logga in med

…eller med ditt StyleRoom-konto

Kom ihåg mig Har du glömt ditt lösenord eller användarnamn?
Stäng annons