Såg en gång för en massa månader sen världens finaste väska i en Marimekko-butik. Då var jag fattig, och nu när jag är rik har affären slagit igen och jag hittar inte tyget någonstans! Har jag drömt? Det är djungeligt, blandat växter och djur (speciellt har jag fäst mig vid ett djur som är ett spökdjur eller en lemur). Vet någon vad jag menar och vad tyget heter?
Future, 2010-01-26
Nåt i den här stilen?
MimmiLinnea, 2010-01-26
JAJAJAJJAJAAAA precis den första!! Fast jag såg den i grön :) Vad heter den, var finns den?
Future, 2010-01-26
Menar du att jag prickade rätt?????
Det säger jag inte...... Jo jag hittade den på hemsidan www.4her.nu Direktlänk: http://www.4her.nu/?cat_id=20
MimmiLinnea, 2010-01-26
Tack tack tack Future :D Nu är jag alldeles lycklig! (Fast jag hann hata dig en liten stund innan jag läste att du visst avslöjade var den fanns...)
Future, 2010-01-26
Bara kul att hjälpa till. Jag älskar att söka på nätet. Jag kollade vidare och den verkar inte finnas i grönt och inte heller någon annanstans så vitt jag kan se efter en snabb sökning via google, kelkoo, allaannonser etc. Jag hittar inte heller tyget på metervara men du kanske är nöjd med väskan?
MimmiLinnea, 2010-01-26
då har jag nog drömt att den var grön.. jättenöjd, tusen tack för hjälpen! (Och nu vet jag att det var en lori på och ingen lemur!)