Moltex har mycket fina kuddar, men tyvärr alldeles för dyra till normalpris enligt mig. Det är värt att gå på deras utförsäljning som sker några ggr per år, då kostar kuddarna betydligt mindre.
Har sett att även Ikea har kuddfodral de säger är 100% silke, men jag har inte sett hur de ser ut irl ännu. Det kan vara ett intressant budgetalternativ också.
Kuddarna från Moltex är hur fina som helst annars och jag köper dem gärna, men enbart till mycket reducerat pris.
När det inte gäller sidenkuddar brukar jag sy kuddfodral själv, men siden i riktigt bra kvalitet är inte det allra billigaste, sen tillkommer dragkedja, och då kostar det inte mer att köpa kudden på en outlet.
limpan, 2009-12-08
Vad letar du efter?
Designonline har en hel del:
http://www.designonline.se/Products/sek1/Scandinavian_Fabrics/Plaids
mickanw, 2009-12-08
jag letar efter sidenkuddar i lila och vitt
Tresor, 2009-12-08
Det borde du kunna hitta på www.dalian.se eller om du är ute efter lite exklusivare saker på www.mikmak.se.
Dalian verkade ha sålt slut många modeller då det fanns betydligt mer där sist jag var inne än nu.
//Tresor
Michelle, 2009-12-16
www.prydnadskuddar.se
Alva09, 2010-02-02
Prova på Indiska...
resemaja, 2010-02-02
Tycker Moltex har snygga kuddar, www.moltex.se, återförsäljare är bla Mio o Em, på nätet säljer tex kuddrummet moltex samt även Mimou kuddar
Velouria, 2010-02-03
Moltex har mycket fina kuddar, men tyvärr alldeles för dyra till normalpris enligt mig. Det är värt att gå på deras utförsäljning som sker några ggr per år, då kostar kuddarna betydligt mindre.
resemaja, 2010-02-03
Ok förstår. Kolla då in hm home de lite billigare kuddfodral i sitt sortiment!
Velouria, 2010-02-03
Har sett att även Ikea har kuddfodral de säger är 100% silke, men jag har inte sett hur de ser ut irl ännu. Det kan vara ett intressant budgetalternativ också.
Kuddarna från Moltex är hur fina som helst annars och jag köper dem gärna, men enbart till mycket reducerat pris.
Velouria, 2010-02-03
När det inte gäller sidenkuddar brukar jag sy kuddfodral själv, men siden i riktigt bra kvalitet är inte det allra billigaste, sen tillkommer dragkedja, och då kostar det inte mer att köpa kudden på en outlet.