När jag kollar på albumen här på S.R läser jag även texten som ibland finns till bilderna. Men när jag sen läser kommentarerna som folk lämnar ser jag många gånger att de själva inte läst texten där svaren på deras frågor ofta redan finns utskrivna. Detta är fruktansvärt irriterande, inte minst för den som har gjort albumet och måste svara på en dum fråga där svaret redan finns om personen bara hade kollat lite noggrannare! Snälla! Ska ni lämna kommentarer/frågor - läs igenom texten innan! Detta är bara konstruktiv kritik- snälla, hata mig inte =)
Petran, 2008-06-13
jag håller med! hata inte mig heller =) hehe nej men man svarar ju alltid om det är nån som frågar även om man redan gjort det typ hundra gånger!=) jag läser också alltid texten, tycker den är intressant! OCH oftast får man svar på sina frågor där...
Frenka, 2008-06-16
Kan bara hålla med...
MamsellZ, 2008-08-09
Tja, fast vissa skriver ju så vanisnnigt långt och utan mellanrum alls vilket gör att jag och säkert många fler med mig helt enkelt inte orkar läsa igenom allt.
Oftast gör jag mitt bästa, men ibland räcker inte koncentrationsförmågan helt till.
madmax, 2008-10-11
Men om man kommer på nåt man vill fråga om så kan man ju ta sig tiden att kolla så inte svaret redan finns... Så brukar jag göra iaf. Kollar även igenom kommentarerna för att se om nån annan redan ställt frågan innan.
sofieshus, 2008-11-20
Håller med :D Jag har lärt mig att man får vänta några minuter på ett uppdeterat album, så vederbörande hinner skriver texterna. Så jag uppmanar alla andra att göra detsamma tillbaka. LÄS i texterna, fråga sen om jag inte skrivit med något ni undrar! :)
kamikaze, 2008-11-21
TIPS: Tryck Ctrl+F och skriv tex klocka så letar datorn upp alla ställen i tur och ordning där det står klocka på det album du är inne på. Då kan man lätt bläddra ner till kommentarerna och så ifall det finns någon tidigare kommentar om tex klockan man undrar något om.
kamikaze, 2008-11-21
TIPS: Tryck Ctrl+F och skriv tex klocka så letar datorn upp alla ställen i tur och ordning där det står klocka på det album du är inne på. Då kan man lätt bläddra ner till kommentarerna och så ifall det finns någon tidigare kommentar om tex klockan man undrar något om.