hej!
Jag letar efter en 5-armad ljusstake (en hållare i mitten och 4 hållare runt denna), klassisk modell man brukar ha på matsalsbordet. Fast jag vill ha golvvarianten, dvs en gigantmodell av den lilla. Kanske 1,5 meter hög. Var hittar jag en sådan? Är det någon som har tips?
Papiljotten, 2009-11-19
Jag har för mig att Chilli säljer dom , ring o kolla dom har inte hela sortimentet uppe på hemsidan(www.chillistore.se) annars kanske Lagerhaus kan ha...
Username, 2009-11-20
Jag vet att Boom har en gigantisk sådan ljusstake i silver, kan även finnas i svart om man vill ha det! kan vara värt att kolla upp, tror att det var ett rätt så överkomligt pris.
HemHem, 2009-11-22
Dessa finns på Hemtex riktigt snygga!
emmla947, 2009-11-22
Chili har, men också EM möbler. Jag gillar mest den på EM. Den på Em kostar ca 1000:-.
Blanka, 2009-11-27
Vet att dessa säljs i möbelaffärer och inredningsaffärer från en leverantör som heter A-grossisten, kolla på www.a-grossisten.se och hitta en återförsäljare. Har för mig att dom ska ha olika modeller på dessa.
rotis86, 2009-11-28
Såg i en inredningstidning förut en golvkandelaber som var 1m hög från Åhléns, kostade runt tusenlappen. Annars finns det stora fina att ha på bordet också på EM-möbler
rotis86, 2009-11-29
Jag har kikat runt lite och snubblade över denna på EM.com under accessoarer. 1m hög och kostar 995:-
CarolaLarsson, 2009-11-30
Tack så jättemycket till er alla som gjort inlägg!/Carola :-)
Rebeccas.se, 2009-12-26
Har du hittat nån kandelaber? Såg förut på Hemtex, vet ej om de har kvar dock.