Jag söker med ljus och lykta efter en tapet vit botten med ritade (svart) döskallar, tärningar och spelkort.
Någon som vet vilken jag menar?
Vilken collection?
Jag vet vilken du menar, sonen har den här supercoola tapeten i sitt rum!
Men kan absolut inte komma på vad den heter. Minns att den inte såldes via tapetterminalen åtminstone. Priset var ca 300 kr rullen.
Ska fundera lite, kanske hittar någon rest som det står på. Den finns även med vit botten och knallrosa mönster...
Hej! Tyvärr stod det inget på baksidan. Men ring 026/257170, det är där vi köpt den, och det är ju rätt lätt att förklara den.
Meddela gärna hur det går, annars kanske jag har vägarna förbi där och kan kolla.
Lycka till!
Nettilou, 2009-09-08
Jag vet vilken du menar, sonen har den här supercoola tapeten i sitt rum!
Men kan absolut inte komma på vad den heter. Minns att den inte såldes via tapetterminalen åtminstone. Priset var ca 300 kr rullen.
Ska fundera lite, kanske hittar någon rest som det står på. Den finns även med vit botten och knallrosa mönster...
QuteCat, 2009-09-10
Ja det vore toppen! :-)
Nettilou, 2009-09-10
Hej! Tyvärr stod det inget på baksidan. Men ring 026/257170, det är där vi köpt den, och det är ju rätt lätt att förklara den.
Meddela gärna hur det går, annars kanske jag har vägarna förbi där och kan kolla.
Lycka till!
Meja, 2010-11-29
jag antar att du redan har hunnit tapetsera vid det här laget....Tapeten du söker kommer från Färgland och kollektionen heter Inside
http://www.farglandtapet.nu/tapeter/tapeter/inside/inside.