Sök
StyleRoom Logo
Logga in
  • Inspiration
        Hemma-hos-album

Hemma-hos-album

• Populära
        • Nya
        • Uppdaterade
        • Gillas just nu
        • Utforska album »
      • Gallerier

• Sminkbord
        • Barnrum
        • Köksluckor
        • Spisfläkt
        • Utforska gallerier »
        Rum
        • Trädgård
        • Lantligt
        • Badrum
        • Vardagsrum
        • Kök
        • Hall
        • Golv
        • Do-it-yourself
        • Sovrum
        • Förvaring
        • Barnrum
        • Före och efter
        Övrigt
        • Medlemmar
        • Klippböcker
        • Butiker
        • Diskutera
        • App
  • Bloggar
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Logga in/Bli medlem
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Trädgård
  • Lantligt
  • Badrum
  • Vardagsrum
  • Kök
  • Hall
  • Golv
  • Do-it-yourself
  • Sovrum
  • Förvaring
  • Barnrum
  • Före och efter

Detta ytterst obehagliga mail mottog jag dags dato! Hur gör jag nu? Vart vänder jag mig för att slippa liknande?

MrsAnna

MrsAnna SE

Publicerat för mer än 11 år sen
Följ

Detta är en kopia på mailet jag mottog dags dato:

tracy47
idag 01:46
Ämne:

hello dear new friend

Meddelande:

Hej kära nya vän
Komplimang om dagen, Hur mår du i dag tillsammans med din verksamhet och hela din familj? Jag antar att allt är ok med you.As är min pleassure att kontakta dig efter att ha tittat på din profil idag på (styleroom.se) som verkligen intresserar mig med att kommunicera med dig. Om du har lust med mig så att vi kan få känna varandra bättre och se vad som hände i framtiden.
Jag kommer att vara mycket glad om du kan skriva mig igenom mina mail för enklaste kommunikation och vet allt om varandra, här är min e-postadress (ttracymusa@yahoo.com) Jag kommer att vara väntar på att höra av dig så fort du får detta . Jag önskar er alla lycka till med din day.Bye och ta väl hand om dig själv, ha en trevlig dag. (Kom ihåg avståndet, hudfärg eller ålder spelar ingen roll utan kärlek och förståelse frågor mycket i livet)
din nya vän
Tracy

Svara inte mig via denna webbplats skriver jag direkt till min e-låda för enklaste kommunikation, Här är min e-postadress (ttracymusa@yahoo.com)
.....................
Hello dear new friend,
Compliment of the day,How are you today together with your business and your entire family? I guess that everything is ok with you.As is my pleassure to contact you after viewing your profile today at (styleroom.se) which really interest me in having communication with you .If you will have the desire with me so that we can get to know each other better and see what happened in future.
I will be very happy if you can write me through my email for easiest communication and to know all about each other,here is my email address (ttracymusa@yahoo.com) i will be waiting to hearing from you as soon as you receive this. I wish you all the best for your day.Bye and take a good care of yourself,have a nice day.(Remember the distance,colour or age does not matter but love and understanding matters a lot in life)
yours new friend
tracy

Please don't reply me through this site,write me directly to my email box for easiest communication,Here is my email address (ttracymusa@yahoo.com)

Svara

Millan

Millan, 2009-07-21

Hej! Jag fick samma mail. Tyckte oxå att det kändes lite obehagligt... Vill med veta hur man slipper såna, eller vad baktanken är från avsändaren? Om hon/han vill träda fram... Kanske kan Styleroom "portförbjuda" denna medlem? Millan

StyleRoom

StyleRoom, 2009-07-21

Hej,

Det är alltid tråkigt när medlemmar missutnyttjar de funktioner vi erbjuder.
Denna medlem är nu låst och fortsätter mailen så vidtar vi hårdare åtgärder snarast.

Meddela oss gärna om ni råkar ut för liknande igen.

No user male

Logga in med...

Eller kommentera direkt...

StyleRoom App för iPhone

Hemma hos alla.

Nu som app!

Ladda ner StyleRoom från App Store Ladda ner StyleRoom från Google Play

Kontakt & Support

• Om StyleRoom.se
  • FAQ
  • Användarvillkor
  • Pressrum
  • Annonsera på StyleRoom
  • Kontakta StyleRoom

Följ StyleRoom

Hur kan vi bli bättre?

Skicka feedback
StyleRoom Tusentals hem, miljontals idéer.

Styleroom är siten där medlemmarna visar upp sina hem, samlar inspiration och diskuterar heminredning.

Copyright © StyleRoom 2007–2021

Logga in med

…eller med ditt StyleRoom-konto

Kom ihåg mig Har du glömt ditt lösenord eller användarnamn?
Stäng annons