Hur lång tid kan det ta att vädra bort den starka lukten som blir efter att man tapetserat?
Vi bor i en liten 2a % det är nästan hela lägenheten som kommer tapetseras på en gång!
Nej, jag har inte heller varit med om någon stark lukt när man tapetserar.
Det behöver du inte fundera på!
Hoppsan, nu var jag lite för snabb... när det stod bifoga bild så tänkte jag på min lilla "profilbild". Det var ju verkligen inte meningen att bifoga en megaförstoring på mig.
Får väl skylla på att jag är nybörjare här på Styleroom. Det gick ju dessutom inte att ångra sig och ta bort bilden. Otroligt pinsamt!!!
ingen vädring behövs.... om du vill så kan du ju tapetsera med ULNY.s bild .. den verkar vara tillräckligt stor ;)... (dåligt skämt jag vet, men jag tyckte det bara för roligt med den stora "idolbilden".. lätt hänt att vara för snabb på tangenten.. :)...)
Weebl, 2009-06-23
Jag har då aldrig upplevt någon stark lukt vid tapetsering.
ULNY, 2009-06-24
Nej, jag har inte heller varit med om någon stark lukt när man tapetserar.
Det behöver du inte fundera på!
Hoppsan, nu var jag lite för snabb... när det stod bifoga bild så tänkte jag på min lilla "profilbild". Det var ju verkligen inte meningen att bifoga en megaförstoring på mig.
Får väl skylla på att jag är nybörjare här på Styleroom. Det gick ju dessutom inte att ångra sig och ta bort bilden. Otroligt pinsamt!!!
Selina, 2009-07-07
ingen vädring behövs.... om du vill så kan du ju tapetsera med ULNY.s bild .. den verkar vara tillräckligt stor ;)... (dåligt skämt jag vet, men jag tyckte det bara för roligt med den stora "idolbilden".. lätt hänt att vara för snabb på tangenten.. :)...)
ULNY, 2009-07-25
Hahaha... vilken bra idé! hör av dig om du vill ha fler bilder :-)