Jag skulle behöva lite hjälp med snygga inredningsdetaljer till vår tvättstuga som i det närmaste börjar bli klar.
Tvättstugan har vita väggar, vitt matt kakel och bänkskiva+hyllplan i oljad ek. Jag hade tänkt mig inredingsdetaljer i svart och vitt. Vad tycker ni om det? Någon som har några bra idéer om snygga inredningsdetaljer till detta och var man kan köpa dessa?
Tacksam för alla tips och idéer!
texmex, 2009-07-27
Väggord till tvättstuga: http://www.stilero.se/vaggord-schabloner/814-vaggtexter-till-tvattstugan.html
Papiljotten, 2009-07-28
Fint med en gammal tvättbräda(loppis), har du trådkorgar till förvaring av kläder så är det fint o klä dom med tyg, fräck soptunna till ludd från torktumlaren(www.carlssoninterior.se)
Selina, 2009-07-31
hallå där vännen :) det tror jag blir supersnyggt :) jag vet inte vad du tycker om att få in lite silver också... har själv dessa från ikea och har i de små tvättmeldel (kulört - vitt) och i de andra har jag fläckborttagingsmedel osv... sen har jag en stor glasvas från ikea med svarta klädnypor i, en svart och vit randig plastmatta från rusta, svartvit bliwtvål (du vet de där klassiska)vita lite större backar från ikea som också har uppe på hyllan med skjölmedel, blöjor (inte så aktuellt för dig) och andra förbruningsvaror.. sen har jag köpt svartvita disktrasor och en vit diskborste osv... sen har jag ljusgröna plast växter från ikea (lite fusk får man ha i en tvättstuga) i svarta krukor för att bryta av det svartvita lite.. snyggt och fräscht!!! :)ja detta va lite "budget"alternativ hihi... lycka till!!!
Selina, 2009-07-31
men oj va suddig bilden blev.. jaja det finns bättre bilder på ikea.se :) den kostar 59 kr för två :) glömt namnet :)
Selina, 2009-07-31
svartvit bliwtvål
Selina, 2009-07-31
herrejösses du måste tro att jag är helt galen haha.. först och främst brukar jag inte kalla främmande människor för "vännen".. det finns en som kallar sig enbart "miar" här på styleroom som jag haft kontakt med, därav "hej vännen".. sorry.. och sen är jag helt enkelt glömsk därför alla desa sjutioelva olika meddelanden med kort och grejer haha..ha en bra dag!
MiaR73, 2009-08-02
Hej Selina!
Ingen fara! Sådant händer den bäste, men visst undrade jag...;-)
Tack för alla dina tips. Jag ska kolla vad som passar in just hos mig. Jag har redan hittat en hel del bra grejer, men några fler saker hade varit kul.
Ha det så bra!
chivas, 2009-08-22
Hej, själv är jag väldigt förtjust i väggdekorationer och har just köpt dessa tvättsymboler från Vimsadekor som finns i flertalet färger och kostar 320 kronor. Mvh linda
MiaR73, 2009-08-22
Hej Chivas!
Åh, vilken bra idé! De får jag nog kolla upp.
Tack!