Hejsan!
Jag funderar på att köpa en bänkkiva i virrvarrmönster men i den ljusblå varianten som jag enbart har hittat på Formicas engelska hemsida och på apparat.nu. Nu undrar jag om någon kan hjälpa mig med vart jag kan finna den ljusblå skivan? Dessutom hade det varit kul med en prisinidation från er som har köpt skivan oavsett färg. Jag behöver ha en som är 3650 mm och en på 1800 mm.
Tacksam för tips!
LochJ, 2009-03-10
Hej islander!
När vi gjorde om förrådet köpte vi en mörkgrå virrvarr, som skrivbordsskiva. (Du kan kolla i mitt album -förrådsrenovering.) Den kostade ca 1000 kr/meter och är köpt på ett större byggvaruhus. Dom beställer efter önskemål, fanns inte på lager. Vilka färger som finns vet jag tyvärr inte. Hälsningar/LochJ
limpan, 2009-03-11
Kul med något så klassiskt, virrvarr är sjysst. Tycker dock du ska köpa mörkgrå och sedan addera färg med hjälp av detaljerna, lättare att ändra om, dessutom lätt att få tag på.
islander, 2009-03-12
Tack för svaren!
Ja, det är nog så, verkar svårt och dyrt att få tag i den ljusblå. Har nu bestämt mig för att köpa en i laminat från Bauhaus - mörkare trestavsek som faktiskt ser riktigt bra ut, inte alls särskilt plastig. Virrvarr sparar jag tills jag flyttar till hus tror jag :)