Hej där!!
Jag är helt ny på den här sidan, men jag behöver er hjälp!!!!!!!
Jag har precis köpt en nyrenoverad lägenhet, där jag är nöjd med allt UTOM vardagsrumsväggarna..
Dom är målade vita, inga borrhål finns, så allt är okej..
Vi har ny soffa, tv bänk och bord (soffan i grå/svart och borden är vita) Men får ingen ordning på dekorationen när det gäller väggarna.
Jag har/vill ha lite typ "städer" har en stor tavla som är tagen ovan mark i New York och även två små mindre såna tavlor...
Men jag vill ha tips!!!
Skicka gärna med länkar om ni har några tips på hur jag ska göra..
Vill gärna ha det i svart/vitt men vet inte hur!!
HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
retrobohem, 2009-03-05
Är det Premiär från Ikea du har? Det finns även 2 st Vilshult på Ikea och en högsmal Pjätteryd. På Rusta har de roliga och billig tavlor då och då. Det finns även sidor på nätet som säljer canvastryck och olika affischer. De brukar vara ganska billiga även om det är stora storlekar på bilderna. Har du egna stadsfoton kan man få dem upptryckta på canvas. Sen finns det en del tyger med statsmotiv som du kan spänna upp.
Malleballe, 2009-03-06
Nej, jag har köpt den på dintavla.se el vad det heter.
Men tycker samtidigt att för mycket likadant blir enformigt..
Satt i går och skrev ut många roligt tecken och kort i svartvitt och köpte 20 olika ramar i olika storlekar.. Ska sätta upp dom i dag, intressant!!
Malleballe, 2009-03-06
Nja, är inte riktigt överens med marimekko. Men just den har jag faktiskt inte sett!!